Dibuix
kill quimix
LOCALITZACIÓ: Col·locat en la paret del local [Plaça Santa Catarina, 2, Barcelona]. El protocol a seguir per a la seva integració in situ va ser, reduir la proposta inicial, treballada a gran escala, i portar-la a quatre tintes -veure última fotografia- , on s’aprecia el fotomuntatge i altres tècniques gràfiques, per a la seva composició sobre paret amb imprimació de pintura ultraviolada, juntament amb acrílics i retoladors per al treball del dibuix i així; concebre l’obra final-acabada.
SINOPSI: La idea a representar ve fixada pel mètode publicitari i la seva translació a la tècnica de la Pintura Mural i les seves pràctiques artístiques. Rescatant a una actriu popular com Uma Thurman i enclavant-la dins d’un context esquinçador. Veiem un cor rebentat, que explota en la seva forma i conté l’essència del moment passional. De la mateixa manera, resta partit per la meitat i trencat, mentre ella roman en peus; com a estandart i representació d’una gesta finalitzada. D’una batalla guanyada. Sota el procés creatiu de la recreació de quatre cors diferents, muntats amb [Photoshop i Illustrador] i la imatge de l’actriu, extreta del cartell de la pel·lícula KillBill, es recull la síntesi gràfica de colors i es construieix la temàtica redibuixant la representació a plasmar.
Un gintònic collons!
LOCALITZACIÓ: Col·locat en la paret del Bar LUPARA [Plaça Santa Caterina, Barcelona].
-
- Treball d’autor
- Campanya publicitària
- Pintura mural
- Pintura acrílica
- Illustrator
- Photoshop
- Dibuix
- Encàrrec
SINOPSI: Pintura Mural creada per una sèrie de peces promocionals de la beguda GIN TONIC, per LUPARA. L’enfocament de la creació ve donat a través de la paròdia i la sàtira de cada personatge escollit. En aquest cas l’actor Robert de Niro i la seva famosa escena de Taxi Driver, queda caricaturitzada mitjançant un cogombre en mà, quan sosté una pistola en el fotograma real. El procés de treball traslladat al mur, es regeix en la reducció de tres tintes planes (veure-última fotografia i la proposta inicial), reflex de la síntesi d’imatge tractada en [Photoshop i Illustrator], per arribar a la imatge òptima i d’estètica Mural traduïda en acrílic i sobre paret.
Apebirra
Logotip creat per a una cerveseria mòbil, tal com apareix en la seva imago. La tipografia creada en aquest cas, tanca des de la seva lletra cabdal un dinamisme que circumda la qualitat del producte i recorda el fluir de la cervesa en un tot resumit amb tres estels.
La unitat de la marca queda recollida amb un cercle que embolica el seu contingut com si fos un tampó untat en tinta i estampat sobre paper o la taca que deixa un got o el cos d’un barril, la qual cosa remitent de nou al logo mòbil. Alegre i rodó per evocar el seu magnífic sabor i un gran moment.
Santa Merilyn
Pintura Mural encarregada per al local situat a Barcelona, Plaça Santa Caterina nº2. La idea era transmetre la santedat d’un personatge tan criticat en la seva època com va ser la famosíssima actriu i cantant Marilyn. Emular la seva tipificació com una Mare de Déu i totes les connotacions que la suma d’ambdues generen. Dos conceptes contradictoris, sota l’estímul Marylineano de pin-up, seductora i sinuosa VS la castedat i la virginitat etèria.
La suma d’ambdues és provocadora gràficament i alhora reflexiva en el seu contingut. El procés de creació i col·locació sobre paret, tracta d’una reducció a sis tintes planes. En l’última fotografia del disseny inicial, apareix aquest fotomontaje amb els dibuixos realitzats en Photoshop i Illustrator. La paret està dotada d’una imprimación-capa de pintura- ultraviolada i el dibuix està pintat en acrílic i rotuladors.
Jimi Hendrick’s
LOCALITZACIÓ: Col·locat en la paret del Bar LUPARA [Plaça Santa Caterina, Barcelona].
-
- Treball d’autor
- Campanya publicitària
- Pintura mural
- Pintura acrílica
- Illustrator
- Photoshop
- Dibuix
- Encàrrec
SINOPSI: Pintura Mural creada per una sèrie de peces promocionals de la beguda GIN TONIC, per LUPARA. L’enfocament de la creació ve donat a través de la paròdia i la sàtira de cada personatge escollit. La composició per a aquesta creació era conjuminar i vincular el personatge amb la marca de ginebra-Hendrick’s-. A través de la fusió entre imatge i tipografia, s’unifiquen tots dos conceptes i neix una llimona sorgida del pèl del mític músic que connota al del gin tonic i així a la venda concreta del Hendrick’s. La idea assemblada t’atrapa i et deté seductorament, vestida amb dues tintes, de negre i groga llimona
Tremens Type
Tipografia creada per dur a terme el disseny de la web del grup musical Tremendamente.com. L’autenticitat del grup, reclamava un interès gràfic especial i per això i com a fi, va ser la creació de la seva pròpia tipografia corpòria, traçada i redibujada mitjançant bolígraf i a mà alçada.
Va ser l’inici d’una tipografia i la creació del seu alfabet filtrat en photoshop i acabat en Illustrator. Amb el programa Fontforge es conclou el seu arxiu com a tal: Tremenstype.ttf
Bee feater my freind
LOCALITZACIÓ: Col·locat en la paret del Bar·LUPARA _[Plaça Santa Caterina, Barcelona].
-
- Treball d’autor
- Campanya publicitària
- Pintura mural
- Pintura acrílica
- Illustrator
- Photoshop
- Dibuix
- Encàrrec
SINOPSI: Pintura Mural creada per una sèrie de peces promocionals de la beguda GIN TONIC, per LUPARA. L’enfocament de la creació ve donat a través de la paròdia i la sàtira de cada personatge escollit. I en aquest cas, utilitzar la famosa frase: ”Be water my friend”, de l’anunci que va emetre BMW amb Bruce Lee, durant el 2006-2007. El joc de paraules o Anagrama és utilitzat per crear la transposició de les lletres d’una paraula per crear el resultat visible i completament diferent. Portant de nou el registre a la marca Beefeater. Tot realitzat en acrílic sobre paret.
God save the gin
LOCALITZACIÓ: Col·locat en la paret del Bar·LUPARA _[Plaça Santa Caterina, Barcelona].
-
- Treball d’autor
- Campanya publicitària
- Pintura mural
- Pintura acrílica
- Illustrator
- Photoshop
- Dibuix
- Encàrrec
SINOPSI: Pintura Mural creada per una sèrie de peces promocionals de la beguda GIN TONIC, per LUPARA. L’enfocament de la creació ve donat a través de la paròdia i la sàtira de cada personatge escollit. És la peça clau i l’essència de la sèrie. ja que és la mare Regna d’Anglaterra, de qui coneixem consumeix aquesta beguda. Alterant la seva imatge i portant-la a una simulada portada del disc de Sex Pistols i transmutan la frase commemorativa i himne nacional: God save theQueen.
Yes we gin
LOCALITZACIÓ: Col·locat en la paret del Bar · LUPARA _[Plaça Santa Caterina, Barcelona].
-
- Treball d’autor
- Campanya publicitària
- Pintura mural
- Pintura acrílica
- Illustrator
- Photoshop
- Dibuix
- Encàrrec
SINOPSI: Pintura Mural creada per una sèrie de peces promocionals de la beguda GIN TONIC, per LUPARA. L’enfocament de la creació ve donat a través de la paròdia i la sàtira de cada personatge escollit. Sumant en aquest cas, la frase cèlebre: Yes we ca, de la campanyapolítica del President Barack Obama a EUA. El canvi ve dau per la variació de la paraula ca per gin, i de nou, l’alteració sintàctica juntament amb el tractament de la peça componen el resultat a dues tintes.
Suburbe
Aquest Logotip va néixer d’un projecte personal i va acabar com a projecte col·lectiu. Va obtenir difusió pública i extensió fins a dia d’avui. Es va formar una Associació Cultural, per donar veu i cabuda a Artistes plàstics, Literaris i altres, amb la idea de socialitzar l’Art. Amb la finalitat de que l’Art, pogués arribar a tota la societat. Per això, el logotip tanca aquesta idea de mostrar al món el que està fora; però des de dins.
En aquest cas, donar visibilitat a la suburbe. La pregnància i la força de l’esfera, de la qual emanen edificis, expandeix la idea i la propulsa per engendrar aquesta comesa. La font d’inspiració va ser el Barri de Singuerlín, icona d’aquesta representació, tant en el seu continent, com en el seu contingut. Respira en tota la seva composició, plantejaments per qüestionar-se situacions i circumstàncies socials i culturals.
veure webCowowo
LOCALITZACIÓ: Col·locat en la paret del Coworking COWOWO [C/Beates, 1A Barcelona].
-
- Projecte personal
- Disseny tipogràfic
- Disseny corporatiu
- Pintura mural
- Pintura acrílica
- Illustrator
- Photoshop
- Dibuix
SINOPSI: És el resultat de l’exercici de dissenyar una imatge corporativa, que pugui plasmar-se sobre diversos suports. En aquest cas, la paret de l’entrada del local, és on resideix. Una impactant localització, pensada per a un espai versàtil, dinàmic i innovador. La seva visualització tant és interior com a exterior, dota a l’espai d’elegància i originalitat. Et transporta d’un lloc a un altre i també et situa, en el pas del temps, del passat al present. Tot el logotip funciona amb aquesta simultaneïtat visual i discursiva tan singular.
Estenent el desastre
El propòsit del Logo era emetre’s com, segell literari i signatura, de les obres realitzades per Suburbe.
Com el propi nom indica, tanca un abisme, una immensitat…, però a la pal, d’aquest meteorit que queda representat, emergeix un arbre que proveeix vida eterna, dóna esperança, possibilitat, fe, canvi…, i una infinitat de connotacions, de prosperitat i actuació infinites, dins, fora i en si mateix; pel seu caràcter vivificador.
veure webImpremta Varela
La intenció de crear aquest disseny, va ser com a evolució promocional i publicitària per a la Impremta Varela. El seu procés creatiu consta de la realització de taques en colors diferents (CMYK) per generar finalment amb Ilustrator el seu estat corporatiu, guardant relació amb l’empresa destinada.
-
- Treball d’autor
- Projecte personal
- Campanya publicitària
- Disseny corporatiu
- Disseny aplicat
- Illustrator
- Dibuix
Ha estat una imatge dotada per al canvi de gràfica corporativa de l’empresa. Es va utilitzar en diversos suports publicitaris i promocionals. Així com per a papereria, cartellisme i grafisme per vestir la sucursal de copisteria de la mateixa, al Carrer Major 24 de Santa Coloma de Gramenet. La seva divulgació ha arribat a revistes, passant pel seu procés creatiu esdevé a partir de l’ús de tinta sobre paper i finalment la seva composició a través d’Illustrator.
Malpaso
Campanya publicitària, promoció de la Diada de Sant Jordi 2013 a Catalunya per a l’Editorial Mal Paso. L’encàrrec consistia en la creació de cartells, flyers, roll-ups, punts de llibre, així com els anuncis per als periòdics (El País).
-
- Campanya publicitària
- Disseny editorial
- Disseny aplicat
- Illustrator
- Photoshop
- Dibuix
- Fotomuntatge
- Encàrrec
Tractem tot el circuit de agenciamiento per a la seva publicitat, realitzant fotos de plató, dibuixos i esbossos varis per produir el seu muntatge posterior en Illustrator i Photoshop.